Re: Lotus Notes vs Exchange

Autor: Przemysław Rachwał <przemyslaw.rachwal_at_gmail.com>
Data: Sat 01 Aug 2009 - 21:51:32 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> [...]
>
> 40 centrala, no i powiedzmy że 60 to sklepy pod Linuksem.

mając 40 komputerów z Windows nie nie mieć AD to strzał w stopę

AD np. bardzo ładnie z jednego stanowiska pozwala całym tym bajzlem
zarządzać

poza tym czego ci brakuje w AD? jak chcesz możesz zakładać konta w AD
userowi i podpiąć klienta z Linux
http://www.networld.pl/news/135029/Linux.i.Active.Directory.czesc.I.html

codo Exchange jest klient Webowy, pójdzie na czymkolwiek co ma przeglądarkę

laptopy i AD to też żaden problem, mam takowego i wszystko o dziwo działa :)

--
Przemek
"Non sunt multiplicanda entia sine necessitate"