Sposób na sesje konkurencyjne Win XP w domenie

Autor: adfire <a_at_a.pl>
Data: Fri 31 Jul 2009 - 08:13:36 MET DST

Witam

Na codzień używam sesji konkurencyjnych na stacjach Win XP Pro, będących w
grupie roboczej.
Od dłuższego czasu chcę je podłączyć do domeny, jak wiadomo sesje konk. nie
działają w domenie.
Jaki jest inny sposób na osiągnięcie choćby podobnej funkcjonalności jak
sesje konk. ? Wszystkie VNC blokują ekrany itp., a ja potrzebuję właśnie
sesje konkurencyjne.

Macie jakieś swoje sposoby, istnieje w ogóle jakiś ??

Z góry dzięki za podpowiedzi.