Re: Jak wyłączyć głośniki

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Thu 30 Jul 2009 - 16:18:02 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie
Adramelech raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Witam

> Mam laptopa - Asus eee PC900 z WinXP. Chce sobie ponagrywać trochę radia,
> nagrywając ze Stereo Mix. Ale nie chce by w czasie nagrywania było słychać
> głośniki.
> Czy da się jakoś odłaczyć programowo głosniki, ale bez ściaszania dźwięku w
> windowsie? Bo jak się ściszy dźwięk w głośnikach, to równoczesnie przestaje
> być dostarczany dźwięk do programu nagrywającego po Stereo Mix.

A jakiego programu używasz?
Polecam XMPlay (http://www.un4seen.com/xmplay.html)
Dajesz "Write to disk" prawym na pozycji z playlisty,
możesz wyciszyć do zera - bez wpływu na głośność sygnału (sprawdziłem),
bo program używa jakiejś domyślnej wartości, nie wiem jakiej.
Ale działa i jest bardzo "portable", używając obecnej nowomowy :)

Pozdruffka

--
http://zax.pl/~ibozaur/