Re: windows z mui czy bez?

Autor: mysiar <psynowiec_at_WYTNIJTOop.pl>
Data: Thu 30 Jul 2009 - 12:08:07 MET DST

tg wrote:
> czy jest jakakolwiek mierzalna roznica w predkosci (lub inne
> powody zeby uzywac takiej a nie innej kombinacji) miedzy
> winowsem (vista i 7) ultimate w wersji en+polskie mui a
> wersja polska?
>
> ktos moze przyblizyc nieco temat jak faktycznie to funkcjonuje
> bo poza ogolnikami i mozliwoscia sciagniecia setek poprzerabianych
> mui do W7 niewiele technikaliow umiem wyczytac
>
> jak np. wyglada windows update w przypadku zainstalowania pl
> mui na systemie en? zasysa en i pl? czy dziala en a pl to tylko nakladka
> z literkami?

Ja mam zrobione w odwrotną stronę VIsta Ultimate PL z angielską nakładką :)
Nie wszystkie komunikaty są po angielsku.

Nie widzę, żadnej różnicy w działaniu Visty PL a PL + angielska nakładka
Do Office 2007 PL też mam angielską nakładkę zakupioną na stronie MS.
Też działa bez żadnego problemu i widzialnej różnicy.