Re: Jak odzyskać pulpit w Winnt4?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 30 Jul 2009 - 08:43:01 MET DST

In news:h4rbct$8mg$1@news2.ipartners.pl,
*WuKa* <wlkala@op.pl> typed:
> Manipulowałem w rejestrze walcząc z wirusem i "zgubiłem" proces
> EXPLORER.EXE, który odpala pulpit z ikonami. Gdy uruchamiam go z Menadżera
> Zadań (Ctrl+Alt+Del) na gołym ekranie, owszem startuje jako aplikacja z

Popraw zapis w rejestrze
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
Shell=Explorer.exe
lub
PPMyszki na pulpicie/ z menu kontekstowego wybierz Widok/ Pokaż pulpit

> panelami ale nadal nieczynny jest pulpit (nic nie można na niego
> przeciągnąć itp). Jak odzyskać pulpit i dostęp do niego?

Pewnie nie działa funkcja DRAG&DROP.
Uruchom regedit
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings\Zones\4
Dodaj nowy wpis DWORD o nazwie "180D", wartość 0.
Lub PPMyszki na pasek zadań/ własciwosci/ zakladka Meny Start/ dostosuj/
włacz przeciąganie .....