Re: jak usun±æ przycisk WSTRZYMYWANIA z XP?

Autor: Piotr Palusiñski <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 27 Jul 2009 - 20:48:20 MET DST

In news:h4ksai$pcd$1@opal.icpnet.pl,
*Grzegorz Niemirowski* <gnthexfiles@poczta.onet.pl> typed:
> Piotr Palusiñski <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisa³(a):
>
> Niestety nie bêdzie zawsze, tam jest po prostu pamiêtany ostatni wybór. No
> chyba, ¿e zabierzemy prawa do zapisu dla tego klucza.

Dok³adnie tak, pamiêta ostatni wybór (przypomina mi siê to z czasow Win9x -
pisa³em o tym), a jak bêdzie tylko klikaæ w Zamknij, to ta opcja bêdzie
domy¶lna ;-)

> I to jest najlepszy traf :) W tym celu programem do edycji zasobów, np.
> Resource Hacker nale¿y wyedytowaæ plik msgina.dll, okienko numer 20100
> (ostatnie).

Za jednym poci±gniêciem ma za³atwion± sprawê.

--
Piotr Palusiñski [Microsoft MVP - Windows Desktop Experience]
Nigdy nie k³óæ siê z g³upcem, bo ludzie mog± nie dostrzec ró¿nicy