Re: w2k; dyski podpinanie przez USB

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 26 Jul 2009 - 21:50:08 MET DST

news:2009072609013300@grush.one.pl...

> Albo coś źle zrobione, albo przypadek patologiczny. USB 2.0

Stawiam na to drugie.
nawet specjalnie sprawdziłem na sprawnym komputerze z właśąciwymi
sterami USB - zobaczył, że coś do portu podpięto, ale nie wysterował i
nie wiedział co, znaczy się wiedział, ale nie wiedział...

> jest całkowicie zgodne wstecz. Urządzenie musiałoby być nie-
> zgodne ze standardem, żeby nie działać z hostem USB 1.1 (co
> zresztą się ładnie wiąże z wątkiem o jakości urządzeń i pro-
> gramów obsługi -- tu byłby przykład urządzenia, którego pro-
> ducenta należałoby omijać ;) ).
>
> Próbowałeś z innym kablem lub na innym komputerze?

Tak. Działa tylko na USB 2.0, choć na 1.1 wykrywa, ale już nie działa.
Nie mogę wykluczyć, że to podróba, ale jak działa, to działa dobrze.