Re: Vista i PAE - jak sprawdzić czy działa?

Autor: dziobu <xxxxxxxx_at_xxxx.xx>
Data: Sun 26 Jul 2009 - 12:28:16 MET DST

Dnia 7/26/2009 12:11 PM, Użytkownik Radosław Sokół napisał:

> To czemu nie kupiłeś 64-bitowej wersji systemu?

Nie mam kompletu sterowników do urządzeń z których korzystam.

> RAM-dysk w typowych domowo-biurowych zastosowaniach ma nikły
> sens. A po co kombinować coś w stylu "plik wymiany na RAM-
> dysku umieszczonym w nieobsługiwanym obszarze pamięci", sko-
> ro można sprawę załatwić kompleksowo odpowiednią wersją sys-
> temu.

A kto pisał o domowo-biurowych zastosowaniach? Mam ten 1GB, ustawiłem to
jako pierwszy katalog tymczasowy dla programów graficznych, cache dla
przeglądarek i to wychodzi lepiej niż większa ilość RAMu. Przeglądarka
swoje zeżre a reszta zapisze na dysku. Tu to co zapisuje, zapisuje RAMie
a do tego automagicznie mi się to czyści przy odłączeniu zasialnia.
Rozpakowuje też tam archiwa z tysiącami plików (czyt. ikony) co też jest
wygodne i szybkie ;p

--
Pozdrawiam
dziobu