Re: BSOD - Probably caused by : ntkrnlmp.exe

Autor: pb2004 <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Sat 25 Jul 2009 - 11:39:50 MET DST

In article <h4d1e3$d7u$1@news.onet.pl>, leszek47usunto@poczta.onet.pl
says...

> Nie wiem czy to dobrze zrobiłem, ale wyszło coś takiego:
>

> BugCheck 1E, {ffffffffc0000005, fffff80002c18b98, 0, ffffffffffffffff}

Albo błąd w systemie lub jego sterownikach (w końcu to build testowy)
albo problem z pamięcią lub mniej prawdopodobne innym sprzętem. Na
przyszłość aby umożliwić dokładniejszą diagnozę skonfiguruj symbole tak
jak opisane jest w punkcie 5 na tej[1] stronie.

1. http://www.searchengines.pl/index.php?act=announce&f=78&id=19

--
Piotr Borkowski