Re: Mapa sieci - VISTA

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Sat 25 Jul 2009 - 08:33:48 MET DST

> Co do "czego nie zrozumiałem" - co to są "głupoty" (to, że Ty widzisz
> coś, czego nie rozumiesz nie oznacza, że musi być głupotą, warto
> zacytować/wrzucić link ze zrzutem ekranu).
>
> p.s. nie pisz proszę pod delimiterem.

Czemu sugerujesz że nie rozumiem ?.

W sieci są 3 urządzenia. Router z wi fi który jest bramą. AP w trybie klient
i AP. Do routera podłączony jest notebook bezprzewodowo i do AP też. Ten z
którego korzystam jest podłączony właśnie do tego AP. Mapa sieci teraz
wyświetla mi poprawnie. Czyli mój notebook podłączony do AP później brama i
internet. Natomiast "głupota" którą określiłem było wyświetlenie że mój
notebook jest podłączony do 2 nieznanych urządzeń(znaki zapytania), a
internet udostępnia komputer który jest podłączony do routera (mapa sieci
pokazywała że IP tego komputera to IP routera).