Re: Klient ssh (nie putty)

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 24 Jul 2009 - 22:53:30 MET DST

** Bogdan <bhWYTNIJTO@sih.pl> wrote:

> Poszukuje klienta ssh dajacego mozliwosc kopiowania i wklejania w obie
> strony. Czyli np. ctrl+c w Windows i ctrl+v w linuksie - i odwrotnie.
> Uzywam Putty ale nie odkrylem w nim tej mozliwosci.

Poszukaj w ustawieniach putty tam jest coś o zachowaniu się kopiowania, ale
nigdy nie miałem takiego problemu w sumie. Do kopiowania po prostu zaznacz
tekst - zostanie on umieszczony w schowku, aby wkleić pacnij Shift+Insert (dla
mnie to w ogóle sensowniejszy skrót niż Control+V).

> Jakies podpowiedzi?

Ew. możesz użyć konsole z kde-windows.