Re: dwa numery IP z jednej karty ?

Autor: PP <piotrpitucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 23 Jul 2009 - 22:45:54 MET DST

Witam
Nie bardzo rozumiem działanie metryk, intuicyjnie odbierałem to tak jak
napisałeś, spróbuję zrobić to na jakimś serwerze doświadczalnym, ale z tego
co pamiętam to podglądałem plik dotyczący routingu i tam po "wysypaniu"
usługi wpisy się zmieniały, sam nie wiem czy to skutek wypadnięcia usługi
czy też wypadnięcie było efektem tej zmiany. Serwer na WINDOWS 2003.
Pozdrawiam , poćwiczę.