Re: BSOD-y po zakupie interfejsu audio na USB

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Thu 23 Jul 2009 - 09:03:23 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> 1) Nie używać karty.
Napisałem do polskiego dystrybutora i poradził wybadać na forum ESI czy
ktoś zgłaszał podobne bugi sterownika, ponieważ oni sie z tym nie
spotkali (sugerował winę środowiska jakie stworzyłem na poszczególnych
pecetach).

> lub
>
> 2) Zainstalować nowszą wersję sterownika, pozbawioną błędu.

Wersja 2.2, której używam, jest właśnie najnowsza (starsza np nie ma
jeszcze zaimplementowanej krosownicy DirectWire 3.0).

Pzdr, OMSON