Re: dwa numery IP z jednej karty ?

Autor: PP <piotrpitucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Jul 2009 - 22:40:48 MET DST

> Jak na razie to tego nie dokonałeś, czyli wskazania poprawnej odpowiedzi,
> więc Twoje posty nic tu nie wnoszą ;-).

:) dziękuję ale chyba nie zapytałem do końca, może przybliżę problem, choć
odpowiedź zrozumiałem.
Załóżmy że te dwie karty siedzą na adresach publicznych w jakimś serwerze
komunikacyjnym, do serwera leci zapytanie po karcie A, problem jest w tym by
odpowiedź nie wyszła kartą B bo wtedy trafia ona w powietrze.
Miałem ten problem kiedy oba WANy wchodziły do routera i wychodziły na jedną
kartę w serwerze komunikacyjnym, co powodowało notoryczne podwieszanie
pewnej usługi na nim pracującej.
Pozdrawiam