Vista limit polaczen i komunikator trans

Autor: Piter <jazz_20_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Jul 2009 - 18:48:14 MET DST

Witam!

Czy Win Vista w jakiś dziwny sposób limituje liczbę połączeń TCP/UDP?
Problem jest taki: jest sobie komunikator trans. Pod Win XP działa bardzo
sprawnie a pod Win Vista trzeba odczekać około 4 minut zanim program będzie
gotowy do działania. (tak długo chyba sprawdza kto jest dostępny a kto nie,
dopiero po tej operacji udaje się odtworzyć giełdę trans). Na infolinii
dowiedziałem się, że mam wyłączyć wszystkie firewalle w Windowsie bo Vista
ma ich kilka oraz, że mam za dużo kontaktów (około 1500). Może jest to dużo
ale na dużo słabszej maszynie z win XP na tym samym połączeniu z Internetem
trans jest gotowy do pracy po 15 sekundach! Windowsowy firewall wyłączony,
żadnych innych nie ma.

Jakieś rozwiązanie?

Pozdrawiam