Re: Jaki windows kupic do x64

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 21 Jul 2009 - 22:52:21 MET DST

Użytkownik "Jasmin" <jasmin@wp.pl> napisał w wiadomości
news:h448jk$1f9h$1@news2.ipartners.pl...
> Czesc.
>
> Mam plyte glowna 64-bitowa na Xeonie - czy da sie na tym zainstalowac
> zarowno 64-bitowa jak i 32-bitowa Viste?
> Czy tez tylko 64-bitowa na tym pojdzie?

Nie widzę najmniejszego powodu, by nie poszedł na tym system 32-bitowy.
U mnie też ślicznie kładzie się np. Windows 7 (a to jest "dość bliski
"kuzyn" Visty), zarówno 32, jak i 64-bitowy...
Wprawdzie mam Pentium D... Ale tak samo mialem i na innej płycie, z
Pentium 4 524 HT...
Gdyby się 32-bitowe nie kladły, to przypuszczam, że ludzie by i M$, i
Intela, żywcem zjedli.