Re: XP SP3 - hibernacja i stand by

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Tue 21 Jul 2009 - 05:23:59 MET DST

On Mon, 20 Jul 2009 21:39:10 +0200, Radosław Sokół
<rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

>Czyli napraszanie się kłopotów.

moze, ale akurat to nie jest ten przypadek.

>Jakieś urządzenie musi go budzić.

ten komp bardzo konwencjonalna konstrukcja. chyba nie powiesz, ze
karta SCSI moglaby?

>Może mysz?

mysz nie wybudza ze stand by.

>Może karta sieciowa?

to bylo moje pierwsze podejrzenie. wybudza sie nawet bez karty.
podejrzewam raczej jakis software. wyczytalem, ze java quick start
moze w tym palce maczac. teraz nie mam mozliwosci tego sprawdzic.

> Poszukaj w necie sposobu diagnozowania problemów
>z usypianiem/hibernacją (jest do tego program, aczkolwiek
>nie pamiętam, czy był dostępny już w XP, czy dopiero od
>Visty).

od paru dni czegos takiego szukam, dlatego napisalem na usenet z
mysla, ze moze tutaj szybciej znajde rozwiazanie. szukam wiec dalej.

>Moduły.

jak kosci to i moduly. <rs>