Re: Word XP gubi ustawienia - ROZWIĄZANIE

Autor: alburnus <korlinski_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 20 Jul 2009 - 20:06:41 MET DST

Oj, grupowicze! Wakacje Was rozleniwiły, a ja znalazłem sposób na mojego
"mola". W katalogu Documents and Settings\NAZWA_UŻYTKOWNIKA\Dane
aplikacji\Microsoft\Office znajdują się pliki .acl (opcje autokorekty).
Wystarczyło wyrzucić MSO1045.acl, wejść do Worda i poustawiać wszystko jak
chcemy w Autokorekcie. Plik odbudowuje się automatycznie już z nowymi
ustawieniami. Zostawiam solucję w archiwum grupy, może komuś się przyda.

alburnus