Re: nagrywarki CD/DVD NEC'a [cross]

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Mon 20 Jul 2009 - 13:24:26 MET DST

rs pisze:
> do niedawna myslalem, ze nagrywarki NEC 3450A byly ok. nagralem na
> nich setki plyt od CD po DVD DL. plusy, minusy. markowe i jakies
> indyjskie matrixy najgorszego sortu. nie bylo wiekszych problemow.
> pare miesiecy temu okazalo sie, ze nie moge nagrywac plyt DL. trudno,
> mysle sobie, nie czesto nagrywam takie plyty, przezyje, ale potem
> okazalao, sie, ze nie nagrywarki nie chca nagrywac rowniez na minusach
> TDK wzietych z tego samego slupka. dokladnie ta sama sytuacja jest na
> dwoch innych kompach z takimi samymi nagrywarkami. uzywam programow
> [...]

Może te programy, których używasz są uszkodzone jakieś.
Odinstaluj i spróbuj nagrać jakieś pliki spod samego XP i na nie używanej
płytce.
Skopiuj jakieś pliki na płytkę np. cdrom w Exploatorze Windows, a potem
""Zapisz te pliki na dysku CDROM".
Ja używam programiku freeware "Burn4 Free" i bardzo sobie chwalę.

--
animka