Re: Problemy z zapisem po hibernacji

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 20 Jul 2009 - 10:19:38 MET DST

Sempiterna pisze:

> Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości

> Jako żywo - napięcie na zaciskach zasilania - mieści się w granicach +-
> 5%? (zwłaszcza w dół).
> Po przekroczeniu w dół mam problemy z praktycznie dowolnym dyskiem
> podpiętym do tej wiązki zasilającej, napięcie 5V. Wiązka leży więc
> odłogiem.
> Dziennik zdarzeń...?

mówi cos takiego

> Podczas operacji stronicowania wykryto błąd urządzenia \Device\Harddisk2\D

Że niby kable złe.. co było by ciekawa sprawa gdyż kabla nie ruszałem
podczas odpinania drugiego dysku na gorąco. usunę sterowniki mostka VIA
i zainstaluje jeszcze raz...

Poprzednio taka konfiguracja działa dobrze podpiąłem nowy dysk celem
spartycjonowania.
Odpiąłem i problemy sa, myślę ze mostek VIA zgłupiał i trzeba go
przeinstalować, zobaczymy co z tego wyniknie.