Re: dwa numery IP z jednej karty ?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 19 Jul 2009 - 19:03:53 MET DST

In news:00a90659$0$4323$c3e8da3@news.astraweb.com,
*Skrypëk* <škrypëk@pűbliçënëmy.pl> typed:
> Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
> wiadomości grup dyskusyjnych:h3v68c$oen$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Bynajmniej nie tam się wpisuje drugi IP.
>
> Piotrze, czytaj pytania a nie wal z automatu jak bot, bo wcale nie
> pomagasz ino w błąd wprowadzasz.

Oj, sorry ;-).
Tak czy owak, ta zakładka, co podałem wyżej nie jest widoczna po
wpisaniu adresu IP (wytłuściłem), więc łatwo do celu dotrzeć.
To masz graficznie:
Słowo kluczowe "Wiele adresów IP na jednej karcie"
http://www.banita.pl/konf/siecwinxp.html

PS. Jeśli już odpisujesz i widzisz błąd, to go popraw i podaj poprawne
rozwiązanie - dla potomnych.