XP SP3 - hibernacja i stand by

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sun 19 Jul 2009 - 07:32:53 MET DST

od jakiegos czasu mam problemy z tymi dwoma. kiedy chce poslac
komputer w stan uspienia mowi mi, ze system ma za malo resources aby
wykonac API, a ze stanu stand by sam wychodzi po 35sekundach.
wyczytalem, ze byl ponoc problem z hibernacja w SP2, ale juz byl na to
fix i na tym systemie jest on juz zainstalowany.
strona microsoftu jest troche malo pomocna, bo stwierdza, ze byc moze
mam przestarzaly komputer, albo ktorys z komponentow, lub bios albo
wszystko inne tylko nie zwiazane z systemem. komputer, fakt, nie jest
najnowszy, ale to raczej nie powinien byc powod. jeszcze pol roku temu
mozna go bylo uspic bez zadnych problemow, a od tamtego czasu nic sie
w hardwarze nie zmienilo.
ktos ma moze recepte na te dolegliwosc, albo podpowie od czego zaczac
szukac?
z gory dzieki. <rs>