Windows XP mode w W7 po polsku?

Autor: Netx <gigabyte-cut-it-out_at_gazeta.pl>
Data: Sat 18 Jul 2009 - 20:54:15 MET DST

Mam pytanie czy "Windows XP mode" będzie dostępny z językiem "Polski" ?
Np. na tej stronie:
https://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx
nie ma na liście wyboru języka polskiego - czy będzie on dodany?
W tej chwili zainstalowałem wersję angielską xp, ustawiłem wszystko co
się dało na "Polski" (w wirtualnym Windows XP), ale i tak w "menu start"
polskie literki są gubione w skrótach do jednej polskiej aplikacji, a
sama aplikacja ma drobne potknięcia z naszymi literkami.
Jak myślicie czy będzie wirtualne Windows XP po polsku do W7? W7 x64.

Pozdrawiam,
Marek