Re: riched20.dll

Autor: Romek <romekatomekWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 18 Jul 2009 - 13:51:42 MET DST

> Gugielek padł?

http://www.google.pl/search?hl=pl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Apl%3Aofficial&hs=CRn&q=riched20.dll&btnG=Szukaj&lr=

http://www.google.pl/search?hl=pl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Apl%3Aofficial&hs=flS&q=msftedit.dll&btnG=Szukaj&lr=

Nie padł. Guglowałem cały dzień i nic to nie dało. Poprawkę którą przytoczyłeś
ściągnąłem. Liczyłem, że może uda mi się wyciągnąć te pliki z jakiegoś folderu w
trakcie przygotowania do instalacji. Wyświetlił się komunika, że nieodpowiedni
system (mam XP Pro) i koniec.

W sicie znalazłem pliki ale tylko starsze. Obecnie mam "Richedit Version 3.0",
potrzebuję 4.0, 5.0 lub 6.0. Podając wersję nie chodziło mi o wersję pliku dll
(mam 5.30.23.1230) ale o wersję produktu. Nowsze wersje są dystrybuowane z
pakietami "Office 2003", "Office 2007". Nie korzystam z MS Office dlatego nie
mam tych plików w nowszej wersji. Liczyłem, że jakiś życzliwy grupowicz sprawdzi
czy ma nowszą wersję RICHED20.DLL niż 3.0 i jeśli tak, spakuje te dwa pliki i
wyśle je do mnie.

Romek