Re: Zdalny pulpit, ale nie przez sieć

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Sat 18 Jul 2009 - 06:47:46 MET DST

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:f097j6-hac.ln1@kosmosik.net...

> W jednej (z dwóch istniejących w Polsce) z firm obsługujących transakcje
> systemów pre-paid (głównie dla GSM) używa się BT na serwerach, po prostu
> administratorowi jest wygodnie podbić do serwera z PDA i via BT odczytać
> parametry jego pracy... widziałem na własne oczy. :)

Masz, pewnie że wygodniej - podobnie jak z codzienną pracą na
desktopie i koncie admina.
Przecież potrafisz używać google - poszukaj sobie o BT i security...
Tutaj masz pierwszy z brzegu link z artem, który będzie adekwatny do
Twojego poziomu wiedzy o bezpieczeństwie BT.
http://www.palowireless.com/bluearticles/cc1_security1.asp

> Pisać, że na serwerze BT nie bo nie to głupota - równie dobrze możesz napisać,
> że na serwerze USB nie bo nie.

W pierwszych zdaniach powyższego arta masz wytłumaczone dlaczego
kabel, a nie inne połączenie, więc trafiłeś kulą w płot.
Uprzejmie proszę o nieużywanie wylguryzmów i obelg - to już
nie jest trendy...

Piciu