Re: Zdalny pulpit, ale nie przez sieć

Autor: Patryk Włos <patryk.wlos_at_invalid.peel>
Data: Fri 17 Jul 2009 - 00:53:43 MET DST

> Druga sieć lokalna dedykowana do dostępu ew. rozwiązanie IP KVM czy wbudowane
> karty zarządzania - to jest na dedykowanym interfejsie najczęsciej (w przypadku
> większości sensownych kart zarządzania serwerem wymaga jedynie dokupienia
> licencji).

Tylko że to nie są serwery, a zwykłe domowe komputery, bardzo tanie i
kilkuletnie. I cena rozwiązania powinna być adekwatna.

> Twoje Pytanie jest z tych - jak mieć sieć nie mając sieci.

No zgadza się. Umiem to zrobić z Linuxem i terminalem tekstowym (kabelek
szeregowy + PuTTY), ale z Windows nie bardzo.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com