Re: Zdalny pulpit, ale nie przez sieć

Autor: Patryk Włos <patryk.wlos_at_invalid.peel>
Data: Thu 16 Jul 2009 - 19:59:49 MET DST

> ztcw rdp dziala po tcp. <-- kropka ;)

Też mam taką obawę. Dlatego kolejna możliwość, jaka mi przyszła do
głowy, to podłączenie się do pseudo-fizycznego pulpitu przez jakieś
łącze szeregowe, czy coś. Aby cały Windows (a nie tylko usługa "zdalny
pulpit") myślał, że fizycznie siedzę przy klawiaturze.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com