Re: Zdalny pulpit, ale nie przez sieć

Autor: Patryk Włos <patryk.wlos_at_invalid.peel>
Data: Thu 16 Jul 2009 - 16:38:51 MET DST

> niezbyt rozumiem, to jak (do czego) chcesz sie logowac bez tcp/ip?

Przedstawiłem na początku wątku. Ale jeszcze raz:

komputer X -> Internet -> komputer A -> komputer B

Na komputerze X fizycznie pracuję. Komputery A i B są w innej lokalizacji.

Komputer A nasłuchuje ze zdalnym pulpitem i na niego się loguję (jest
połączony z B przez sieć lokalną).

Komputer B póki co też, ale to się zmieni. Będzie tak, że nie będę mógł
w żaden sposób dostać się do niego przez sieć - z założenia jedynie
lokalnie przy nim siedząc.

No więc kombinuję, jak się na niego zalogować przez jakiś kabel, tunel
itp., który nie byłby siecią i omijałby tablicę routingu.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com