Re: Instalacja XP/2003 z bootowalnego pen drive'a

Autor: Patryk W³os <patryk.wlos_at_invalid.peel>
Data: Wed 15 Jul 2009 - 09:24:59 MET DST

> No ciekawe, tego wcze¶niej nie znalaz³em. Wieczorem spróbujê, dziêki.

Spróbowa³em to z pierwszego linka i dzia³a, dziêki.

Jedna rzecz dla czytaj±cych w przysz³o¶ci ten w±tek: ten skrypt tworzy
instalkê, która pó¼niej robi Unattended Install (czy jako¶ tak - Windows
pyta siê jedynie o klucz produktu, a ca³± resztê ustawia domy¶lnie - w
razie czego trzeba to rêcznie wy³±czyæ, modyfikuj±c pliki na penie).

--
Zobacz, jak siê pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com