Re: Komp startuje i ma tylko niebieski ekran

Autor: iv <iveride_at_gmail.com>
Data: Tue 14 Jul 2009 - 08:28:40 MET DST

Dziękuję za pomoc. Polecenie zadziałało, tzn dysk dość długo wykonywał
operacje i pojawił się nowy proces w Task Managerze, ale ekran
pozostał niebieski (także po ponownym właczeniu).
najważniejsze że mogłem uruchomić nero i przegrać kilka plików, np IE
się nie uruchamia.
możę jeszcze można coś spróbować, by nie robić instalki?
Pozdrawiam,