Re: wszukiwarka Ask.com w Firefox - usuniecie calkowite smiecia

Autor: maniek <nielubie_at_spamu.pl>
Data: Mon 13 Jul 2009 - 08:59:30 MET DST

"Jacek Stelmaszczyk" news:h37al4$285g$1@news2.ipartners.pl

> Dlaczego w rejestrze?

Pierwsze co mi na myśl przyszło :) tak dotychczas działo się w IE i wziąłem
to analogicznie do Firefoxa.

> Wejdź na stronę about:config i poszukaj tego ask.com.

Wklepałem w okno adresowe "about:config"
Wyszukałem linie zawierające ciąg "ask.com"
znalazłem dwa wpisy z tym g... i dałem im resetuj.
Póki co nie zgłasza się już ask.com
Po wpisaniu dwóch słów wyszukiwanie i przekierowanie na najpopularniejszą
stronę działa od kopa.
Ale wpisując jedno krótkie słowo (np. "tv" - przy sprawnej przeglądarce
firefox przekierowuje z automatu na http://tv.wp.pl) w okno adresowe nadal
czegoś brakuje i nie wyszukuje najlepiej pasującej strony tylko wyrzuca
komunikat:

Firefox nie może odnaleźć pliku jar:file:///C:/Program Files/Mozilla
Firefox/chrome/pl.jar!/locale/browser-region/region.propertiestv.

Ten plik pewnie zawierał jakieś wpisy odnośnie google dla polskich portali
(?).
Jak go przywrócić?
Ponowna instalka nic nie wnosi.