Nieistniejący katalog w XP

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Sun 12 Jul 2009 - 12:03:37 MET DST

Witam
W XP mam nieistniejący katalog, nie dający się usunąć. Próbowałem zmieniać
atrybuty, usuwać za pomocą TotalCommandera, usuwać za pomocą dosowego
edytora partycji NTFS i w wyniku tych zabiegów otrzymuję komunikat że albo
obiekt nie istnieje albo nie daje się usunąć. Przejrzałem rejestr na
okoliczność wpisów podobnych do nazwy katalogu i nic nie znalazłem. Jakaś
rada pilnie potrzebna :)

--
Jacek