Re: XP: bezpieczne usuwanie sprzętu, jak wyrzucić z listy dyski twarde?

Autor: Piotr M <xxx_at_xxx.xx>
Data: Sat 11 Jul 2009 - 00:58:24 MET DST

tg pisze:

> doczytalem wymagania, na stale nie ma, ale i tak warto potestowac

Genialne :) lepsze niż mógłbym wymyślić. Nie musi być na stałe w tym
wypadku bo byle gdzie ciach i można regulować, to lepsze bo nie trzeba
najeżdżać kursorem na potencjometr. No jedna z naprawdę świetnych
rzeczy! Wielkie dzięki!

> a zamiast pulpitu do kopiowania i wklejania zainteresuj sie jakims
> menedzerem plikow moze

A sumie to już od lat tak przywykłem i tak wygląda moja praca. Od 3.11
:) Patrze na pulpit i widzę co jest do zrobienia :) Jak kartki i teczki
na biurku. Nie chodzi o jakieś ciągłe zarządzanie dużą ilością plików i
folderów. Właściwie to mam tylko kilka katalogów i same dokumenty :)
Żadnych ikon programów, w życiu :)

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?