Re: Blue screeny w XP SP3 - ciąg dalszy...

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Thu 09 Jul 2009 - 22:52:50 MET DST

"Piotr Palusiński" wrote:
> Zależy co będziesz instalował?. Popracuj przez kilka dni na podstawowych
> aplikacjach i zobacz jak się komp. zachowuje.

Zainstalowałem tylko te aplikacje i gry, które były zainstalowane w czasie,
kiedy komputer nie sprawiał najmniejszych problemów.

Nie wiem czemu, ale moje podejrzenie pada ostatnio na programik do
zmiany ikon systemowych, ale z nim chyba też miałem miesięczne uptime.
Tak czy siak póki co go nie instaluję, podobnie jak soft typu Enterprise
Architect, który też wbył się do mnie niedawno, bo potrzebowałem go
do zrobienia diagramów na zaliczenie. :-)

Pozdrawiam
.Peeter