Re: Ekran STOP itd.

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Thu 09 Jul 2009 - 14:19:21 MET DST

Tomasz pisze:
> Witam!
>

> Znany NIEBIESKI EKRAN i DUŻO BIAŁYCH informacji...
> Oto treść tego co ostatnio "oglądam":
> "STOP: 0x00000024 (0x001902FE, 0xF89AD814, 0xF89AD510, 0xF81BD1FC)
> ntfs.sys - Address F81BD1FC base at F81B0000, DateStamp 41107eea
>
> Dodatkowo jeszcze parę "złotych myśli", na przykład "użyj chkdsk /F".
>
> Google.pl potrafiło znaleźć TYLKO dwa miejsca w Internecie,
> w których poruszono dokładnie ten temat, w tym jeden po hiszpańsku
> więc akurat dla mnie całkowicie nieużyteczny...
0x00000024
Naprawdę tylko 2 :)
Wpisz to w google (numer błędu) jeszcze raz (0x00000024 jest opisany i
posiada nazwę)

Np.
http://komputery.katalogi.pl/0x00000024-t80659.html
Przykładowo pierwszy odzew:
<cytat>
"NTFS_FILE_SYSTEM (0x00000024). Ten błąd jest najczęściej spowodowany przez
wirusa lub czasem przez nadmiernie "opiekuńczy" program antywirusowy. Może
być również efektem działania programów narzędziowych systemu plików, które
próbują uzyskać bezpośredni dostęp do dysku. Kolejną możliwą przyczyną może
być uszkodzenie systemu plików."
</cytat>

> Próba naprawienia dysku przy pomocy konsoli odzyskiwania systemu,
> czy to z tego dysku twardego, czy to z dysku CD kończy się
> dokładnie takim samym Blue Screen'em.

W to, że nie działa Live CD/instalacyjny nie chce mi się wierzyć (no, chyba,
że padł dysk (ale wtedy nie byłoby takiego komunikatu)).

--
Artur