Re: Windows XP niechce sie odpalić

Autor: PP <piotrpitucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Jul 2009 - 19:51:10 MET DST

> Na spodzie dysku przy zworkach powinien być opis, zawsze też można
> pobawić sie na czuja, ściągnięcie zworki całkowicie na ogół ustawia dysk
> jako master/single.

Zwykle są rozrysowane na górze dysku, na spodzie mamy elektronikę :),
wczoraj właśnie miałem do czynienia z Samsungiem 80GB który po zdjęciu
zworek jest SLAVE więc to nie reguła.
Zawsze się zastanawiam jaki jest sens dzielenia dysków a szczególnie tak
małych na partycje, no chyba że się chce założyć Linuxa obok Windowsa,
zalecenia Microsoftu w tej kwestii są porażające, a potem się zastanawiamy
co z tym zrobić .....
Pozdrawiam Piotr