Re: XP: bezpieczne usuwanie sprzętu, jak wyrzucić z listy dyski twarde?

Autor: Piotr M <xxx_at_xxx.xx>
Data: Tue 07 Jul 2009 - 16:42:53 MET DST

Animka pisze:

> Klikniesz na ikonkę to jest suwak. Inwalida jesteś?

:D
Przeczytaj jeszcze raz pierwszego mojego posta z zapytaniem. Albo nawet
wkleję: "A co do regulacji głośności, to jest jakiś sposób aby zrobić
taki mały suwaczek na pasku zadań?"
I jaki rodzaj teraz u siebie, inwalidztwa zdiagnozujesz? Pani House ;)

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?