Re: bezpieczne usuwanie sprzętu, jak wyrzucić z listy dyski twarde?

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 06 Jul 2009 - 14:46:37 MET DST

> Windows XP na liście do bezpiecznego usuwania sprzętu ma moje dyski twarde
> SATA.
> Jak je usunąć z tej listy? Chcę, żeby lista zawierała tylko urządzenia
> USB.

a płyta ma może chipset nvidia ? jeżeli tak to poszukaj w google
disableremovable i nvidia

na jednym z forów jest rozwiązanie :

1. Click Start -> Run
2. Execute regedit
3. Navigate to

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\nvata

4. Click Edit
5. Select New > DWORD value
6. Name this DWORD: DisableRemovable
7. Double click this new DWORD and set its value to one (1).
8. Close Regedit and reboot

swoją drogą ktoś mógłby im to przetłumaczyć, żeby pisali sterowniki dla
dysków zamontowanych na stałe. To tak samo wkurzające jak ALT+C w ATI a
ciągnie się od lat.