Windows XP niechce sie odpalić

Autor: kruzer <logos9WYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Sun 05 Jul 2009 - 18:02:10 MET DST

Witam.
Otóż nigdy mi się coś takiego nie zdarzyło i czuje się bezradny.Otóż mam 2
dyski twarde.Jeden jest podzielony na 5 GB i 35 GB a drugi jest oddzielony na 19
GB i 1 GB.Dysk C: o wielkości 5 GB na nim był Windows XP SP2 ale okazało się że
to za mało miejsca więc postanowiłem sformatować tą partycje i zainstalować go
na dysku 19 GB.Sformatowałem wszystkie dyski oprócz tego 35 GB bo mam tam wiele
ważnym plików(głównie ze studiów).I instaluje na dysku 19 GB udało się.Wszystko
spoko się dopala i działał 5 dni. Piątego dnia uruchamiam go on dochodzi do BOOT
ATAPI Cd-Rom i staje.Dioda od HDD się ciągle świeci i nic(tzn czarny
ekran).Próbuje nastepny raz i nastepny i ciągle to samo.Wiec znowu wkladam płyte
Windowsa Patrze a dysk 19 GB oraz 1 GB mają foramt [Nieznany].Próbuje
sformatować te dyski ale nawet płyta nie może ich sformatować.Więc aby wogóle
odpalic komputer instaluje spowrotem system na C: .Wszystko ładnie pięknie się
foramtuje a później są kopiowane pliki.I komptuer się restartuje aby dojść do
właściwej formy instalacji.I tutaj zaczynają się dziwy.Zamiast malutkiego
okienka z logiem Windows XP z napisem "czekaj..."Pojawia mi się normalnie logo
Windows XP z tymi Niebieskimi kwadratami. Dalej pojawia się czarny ekran na
jakieś 2 minuty.Po tym włącza się chdisk windowsa XP i sprawdza on Dysk D(ten 35
GB).I jakiś tam rekordów nie może odczytać. Później pisze że zakończono.I nic.Stoi.
Mam nadzieje że dokładnie opisałem sytuacje :).
Proszę o w miarę szybką odpowiedź.