Re: Blue screeny @ Win XP SP3 - dziwadło. :s

Autor: Marcin Gala <m.gala.maupa_at_.interia.pyly>
Data: Wed 01 Jul 2009 - 10:13:52 MET DST

.Peeter wrote:
> Witam.
>
> No to mam kłopot. System losowo mi zdycha, klasyczny BSOD,
> aktualnie wykonywane czynności i okoliczności trudne do
> określenia. Częstotliwość występowania także różna. Ostatnio
> zdechł przy rozpakowywaniu pliku (dużego), poprzednio przy
> próbie uruchomienia Firefoxa.
>
> Ostatnie zmiany w sprzęcie to karta graficzna (GTX 260)
> i zasiłka Tagan 600W, sterowniki nV raz z płyty, raz
> najnowsze ze strony. Gry, 3dsmarki itp działają bez problemu.
>

> Co jest grane? :| Pomocy! :-) Próbowałem sfc /scannow, ale
> [...]

Ja bym po kolei zrobil tak:
Pierwsze primo: puscil memetesta na noc.
Po drugie obejrzal plyte glowna czy sie co nie dzieje ze szczegolnym
zwroceniem uwagi na kondensatorki elektrolityczne
Po trzecie puscil jakis programik do skanowania hdd.
Wreszcie na koniec sprobowac podmienic zasialcz na inny, moze ten jest
felerny i przy wiekszym obciazeniu sie nie wyrabia (malo prawdopodobne
biorac pod uwage 3dmarki i gierki)
I jeszcze jedno mi przyszlo do glowy. Sprawdz czy wszystko Ci laczy,
najlepiej po kolei odpiac i przypiac spowrotem wszystkie kable. Mozesz
tez sprobowac podmienic na inne tasmy do dyskow.

--
Marcin "Ahmed" Gala
m.gala(maupa)interia.pl