Re: Powolne odczytywanie katalogu przez network share

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Thu 02 Jul 2009 - 10:31:40 MET DST

news:v5onftswsnr2.dlg@kwinto.prv...

> Wyłącz wyświetlanie miniaturek plików i skanowanie antywirusem dysków
> sieciowych.

Nie mam antywirusa. Poza tym zwracam ponownie uwage, że odczyt z linuxowej
samby przebiega błyskawicznie. Wchodze tym samym Total Commanderem z tego
samego komputera na udział windowsowy (jest powoli) i poznieej na linuxowy
(i jest blyskawicznie).
Jaki ma to związek z włączonym lub wyłączonym wyświetlaniem miniaturek (i
tak mam wyłączone)?

--
rb