Re: LBA48 - brak w SP3?

Autor: PM <pm_at_xx.xx>
Data: Wed 01 Jul 2009 - 20:49:24 MET DST

W dniu 2009-07-01 19:20, JoteR napisał(a):

> Założę się, że *dysk* widzi poprawnie. Natomiast partycje pozakładane

Problem w tym ze niewidzi poprawnie, są spore problemy przy odtwarzaniu
muzyki i wszędzie tam gdzie musi być stały transfer (sieje błędami
odczytu) a co za tym logi aż swiecą od błędów (wystąpił błąd odczytu na
urządzeniu... blablabla).
Wygląda to tak jakby dysk sie z czymś żarł ale wychodziło to dopiero
przy takim transferze.

Właśnie dlatego postanowiłem sprawdzić co sie będzie działo pod linuksem
i tam niema żadnych problemów - od rana siedziałem pod nim i nic.

> jakimiś podejrzanymi narzędziami już niekoniecznie.

Partycje były zakładane przez instalator windy, po jakimś czasie
stwierdziłem że może instalator coś sknocił i założyłem ponownie z
poziomu windows z innego kompa.

> Otóż to.

> PS. mimo wszystko przeczytaj to:
> http://support.microsoft.com/kb/303013/pl, może coś Ci się nasunie.

Dopisałem to już dawno i niestety bez efektu.

--
PM