[Vista] Jak sprawdzić, co korzysta z danego portu?

Autor: Maciek - Wally <kolul_at_o2.pl>
Data: Wed 01 Jul 2009 - 12:44:02 MET DST

Witam!

Mam następujący problem. Podczas instalowania serwera Apache na Viście
Business x64 pojawia się błąd, że wymagany do działania serwera port
jest już używany. Rzeczywiście - po wpisaniu (i to bez Apache'a) w
dowolną systemową przeglądarkę adresu http://localhost/ pojawia się
biała pusta strona (a przecież powinno "Nie znaleziono serwera" czy coś
w tym stylu). System jest oryginalny, mam też oryginalnego antywirusa
którym przeskanowałem cały komputer, sprawdziłem system wykonując
również kompletne skanowanie Windows Defenderem i nic. W aplecie
wywoływanym przez services.msc również nie widzę nic podejrzanego.
Mniemam więc że port zajmuje jakiś zwyczajny program, lecz nie mogę się
dowiedzieć który. Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia, który proces
korzysta z jakiego portu?

Z góry dziękuję :)

--
Maciek