Re: jak podejrzeć pamięć Vista

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Tue 30 Jun 2009 - 23:18:58 MET DST

news:2009063019494000@grush.one.pl...

> A jak ma on wykorzystać pamięć, której *system* nie obsługuje? ;)

Fizycznie cpu Intela obsługuje do 36-bitów. Ta właśność plus funkcja POE
potrafią sprawić ten cud. Uwierzysz na słowo czy podesłać ci zrzut ekranowy
na którym moja Vista 32-bitowa donosi o podłączeniu 6 GB RAM-u?
Jest nawet gorzej. Vista prawdopodobnie nie odejmuje pamięci przeznaczonej
na RAM-Dysk i stosowne do tego tworzy niespotykanie wielki plik wymiany. W
każdym bądź razie komp się zamula. Jestem na etapie walczenia z tą chorobą i
będę wdzięczny za każdą radę.