vista i thunderbird

Autor: rafal . <raf757_at_gmail.com>
Data: Tue 30 Jun 2009 - 22:11:11 MET DST

Zainstalowałem na nowym laptopie dziewczyny Lenovo 530 z Vistą
Thunderbirda - wersja najnowsza ściągnięta z internetu. Niestey
Thunderbird mi się nie chce połączyć z serwerami, pisze o braku
połączenia z serwerem. Dodam, że inne usługi mi działają poprawnie:
www, skype, gg.

Próbowałem też to samo z wersją portable Thubderbird przeniesioną z
innego komputera - efekt taki sam :(

W necie znalazłem informację, aby zmienić tryb zgodności na np Windows
XP, ale to również nie pomogło.