Re: Potrzebny program do konwersji

Autor: Ewa <null_at_zero.com>
Data: Mon 29 Jun 2009 - 06:38:37 MET DST

> Być może te pliki z cyframi w nazwie to tylko "rozbiegówki",
> popatrz na rozmiar plików, ewentualnie dla pewności odpal je
> przy pomocy VLC Media Player: http://www.videolan.org/vlc/

Te pliki to nie "rozbiegówki". Mają długość około 1 048 400 KB,
różnice w długości wynoszą kilkaset KB. Tylko ostatni jest krótszy.
To tak jakby film był podzielony na kawałki po 1 048 ... KB, a ostatni
to końcówka wynikająca z długości całego filmu.
Gdy z tych .VOB przeciągam do ikony InterVideo WinDVD 4 na pulpicie,
to odtwarza się normalnie.
Chciałabym przekonwertować taki film na WMV żeby móc oglądać go
na urządzeniu mobilnym.

Pozdrawiam
Ewa