Re: Problem z namierzeniem Hardware Interrupts

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 27 Jun 2009 - 22:29:49 MET DST

Użytkownik "GLaF" <glaf@niema.takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości
news:f21czmkk9bt7$.7ryngs6vvi64$.dlg@40tude.net...

> Zauważyłem, że jak coś drukuję (przez port równoległy), to mam 100%
> obciążenie procka (1-rdzeniowy). Sterowniki od XP. Sterownik jest
> wadliwy,
> czy to normalka?

Port LPT w trybie SPP, Bi-directional, czy EPP, bądź EPP+ECP? Tak mi się
jakoś kojarzy, nie wiem, czy słusznie... Jakby co, to w BIOSie trzeba
przełączyć, Winda może wykryć nowe urządzenie...
DMA powinno być 3 OIDP, bo ine będą się konfliktować, 0 chyba , a wersja
ECP ta wyższa, to zależy od BIOSa, bo np. mój ma do wyboru SPP, EPP,
ECP, EPP+ECP, nie ma przydzielania numeru wersji i DMA.
Zobacz w Menedzerze urządzeń, może pomoże coś pogmerać w ustawieniach
portu LPT, względem przydziału przerwania, czy wykrywania sprzetu PnP...
Zapisz sobie najpierw, aby wrócić...
Czasem pomaga.