Re: Problem z udostępnianiem drukarki

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Sat 27 Jun 2009 - 18:35:05 MET DST

Użytkownik "cysioland" <cysioland@o2.pl> napisał w wiadomości
news:h255qr$mfe$1@news.onet.pl...
> w komputerze z Vi$tą włącz okno Zarządzanie Komputerem i poszukaj tam
> opcji blokowania kont użytkownika przy połączeniu. Usuń z ww. listy gościa
> i powinno działać.

Ale na Vista to działa bez problemu. Miałem problem z uruchomieniem
udostępnionej drukarki na XP Prof na Xp Home. A o Vista napisałem że jest ok
co sugeruje że samo udostępnienie jest ok, a problem jest po stronie XP
Home. Problem już rozwiązałem. Na Xp Home było ustawione w konfiguracji IP
żeby adres dostawał z serwera DHCP. Zmieniłem na sztywno i o dziwo w
konfiguracji karty sieciowej ptaszki przy Klient Sieci Microsoft Network i
Udostępnianie Plików i Drukarek nie były zaznaczone, więc zaznaczyłem i
ruszyło bez problemu. Wyglądało to tak jak by było to wcześniej zaznaczone
ale nie działało.