Co w Viście pożera wolne miejsce?

Autor: pioter <jeszcze_sie_maila_at_nie_dorobilem.pl>
Data: Wed 24 Jun 2009 - 21:20:40 MET DST

Co zajmuje całe dostępne miejsce na dysku C?
Jest sobie Vista i od jakiegoś czasu zaczęło brakować miejsca na dysku
(mam partycję 25GB - wiem, trochę mało). Wyrzuciłem ponad 2GB programów,
regularnie czyszczę wszystkie tymczasowe, a tu znów 0B wolnych...
usunąłem jeszcze 1GB - dziś włączam komputer, znów brak miejsca.
Wyłączyłem indeksowanie, kilka folderów tymczasowych przeniosłem na inną
partycję, wyrzuciłem resztki programów, pliku hibernacji nie ma, a
miejsca znów brak. Da się jeszcze coś zrobić czy pozostaje tylko
instalacja na większej partycji (tej nie mogę powiększyć).