Re: [OT] jak zgrac hurtem pliki ze strony

Autor: Michal Biek <mbiek_at_2.pl.invalid>
Data: Tue 23 Jun 2009 - 21:20:45 MET DST

Wojciech "Spook" Sura log(in):
> Opera w bocznym panelu ma listę linków, które można łatwo dodawać do
> Transferów i zapisywać na dysku. Może to pomoże?

Nie pomoże, bo [Pobierz] nie jest linkiem http, ani ftp ino
javascript:getZip()
A to dla downloaderów problem. Ponadto 3-stopniowa budowa inkryminowanej
Biblioteki IMHO uniemożliwia hurtowe bezpośrednie ściąganie (na dysk)
plików archiwum ze serwera danych bez login/password.

--
"W każdym systemie można być głąbem!
I żaden system nie przeszkodzi komuś